ROMANIA, NORGE, ROMANIA

invitere

Hei og tusen takk for en meget god og informativ side om Romania. Jeg havnet første gang i Romania i 1995 i forbindelse med jobb. Har siden reist der jevnlig og i 2000 jeg kjøpte meg en leilighet i Bucuresti.
Etter 2005 har jobboppdragene i Romania blitt redusert, men jeg har beholdt kjærligheten til Romania. Har solgt leiligheten i Bucuresti men kjøpt ny i Brasov slik at jeg kom nærmere Prahova dalen som jeg liker så godt.
Romania er for en nordmann på godt og vondt, jeg elsker naturen, folket og lynnet, varmen om sommeren og den kalde korte vinteren.
Men misliker varmen, og den kalde vinteren( noen ganger blir det for mye av alt), byråkrati, løshunder og Taxisjåfører. Så ikke noe som kan holde meg borte fra Romania.
Det største problemet for meg med Romania er å forklare folk i Norge hvorfor jeg liker Romania. Hvorfor jeg valgte å investere og bruke fritid i Romania når jeg likevel måtte være der med jobben.
For meg har beste måten å få folk til å få øynene opp for Romania hvert å invitere dem dit. Har ettervhert fått mange venner + familie som har insett at Romania ikke bare består av av lommetyver, men er et vakkert land med en historie til å være stolt av, så lenge man ser bort fra de siste 50 år.
Jeg koser meg med Romaniaposten hver dag, noe er kjent....noe er ukjent men jeg leser hver et ord.
Tusen takk for en formidabel jobb!
Mvh
-Anders M

Send oss en epost

Flyplasskoder Romania

Flyplasskoder Romania